پارچه برزنت متری چنده
نوشته شده توسط : jahanberezent

پارچه برزنت

پارچه برزنت متری چنده

 

پارچه برزنت بر حسب اندازه و متراژ در مجموعه ی جهان برزنت قیمت گذاری می شود. این پارچه ها از بالاترین قابلیت ها و ویژگی ها برخوردار هستند. از خصوصیات پارچه برزنت می توان به خاصیت ضد آب، ضد حرارت، ضد اشتعال، مقاوم و استحکام بالا اشاره کرد. پارچه برزنت با قیمت مناسب و کاملا اقتصادی در مجموعه ی جهان برزنت به فروش می رسد. این پارچه ها در ابعاد و اندازه های مختلف با ضخامت های متفاوت در مجموعه ی جهان برزنت به فروش می رسد. 

پارچه برزنت در مجموعه ی جهان برزنت با استفاده از دستگاه پرس تمام اتومات تولید و روانه ی بازار می شود. پارچه برزنت تولید شده در مجموعه ی جهان برزنت از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. برزنت در وزن های 220 تا 740 گرم بر متر مربع قابل تولید می باشد. وزن این پارچه ها سبک می باشند، به همین علت دارای قابلیت حمل و جا به جایی آسانی می باشند. 





:: برچسب‌ها: پارچه برزنت متری چنده، پارچه برزنت، پارچه برزنت متری چنده، برزنت متری چند است، پارچه برزنت متری چند، پارچه برزنتی متری چنده، برزنت متری چنده، پارچه برزنت متری، پارچه برزنتی متری چند، پارچه برزنت، برزنت متری چند، برزنت متری چند، برزنت متری قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: