قیمت پارچه برزنت نخ پنبه
نوشته شده توسط : jahanberezent

 پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت نخ پنبه 

قیمت پارچه برزنت نخ پنبه نسبت به پارچه برزنت پلی استر از قیمت به نسبت بالاتری برخوردار می باشد. این پارچه ها با استفاده از الیاف طبیعی قابل تولید می باشند. پارچه برزنت نخ پنبه دارای جنس صد در صد نخ پنبه همراه با بافت کج راه، ریز بافت و مقاوم می باشد. جهت اطلاع از قیمت های برزنت صد در صد نخ پنبه با شماره های ۰۲۱۶۵۲۴۴۳۷۰ | ۰۹۱۲۵۶۹۶۳۹۵ تماس حاصل فرمایید. 
گروه جهان برزنت در نظر دارد، پارچه برزنت نخ پنبه ی با کیفیت را با قیمت مناسب خدمت شما مشتریان گرامی به فروش رساند. جهت اطلاع از لیست قیمت این نوع پارچه های برزنتی با کیفیت با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. پارچه برزنت نخ پنبه با بالاترین استاندارد و کیفیت در کارخانه ی جهان برزنت قابل تولید می باشد. این پارچه ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. دوخت پارچه برزنت نخ پنبه در تولیدی جهان برزنت با استفاده از دستگاه های پرس تمام اتومات با بازوهای مستحکم قابل تولید می باشد. 
این دستگاه ها پارچه برزنت نخ پنبه را با هر ضخامت و ابعادی به راحتی با بالاترین کیفیت می دوزد. پارچه برزنت نخ پنبه در کارخانه ی جهان برزنت زیر نظر کارشناسانی فوق حرفه ای و مجرب قابل تولید می باشد. 





:: برچسب‌ها: قیمت پارچه برزنت نخ پنبه، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: