پارچه برزنت ترانزیتی
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت ترانزیتی

پارچه برزنت ترانزیتی

 

پارچه برزنت ترانزیتی در دو نوع یک رو و دو رو در مجموعه ی جهان برزنت با بهترین کیفیت و نوع دوخت قابل تولید می باشد. این پارچه ها به دلیل استحکام و مقاومت عالی از طول عمر و دوام بالایی برخوردار هستند. 

پارچه برزنت ترانزیتی از پارچه های برزنتی تولید می شود. علت استفاده از پارچه های برزنتی در تولید برزنت ترانزیتی به دلیل خاصیت ضد آب، ضد رطوبت و یا ضد اشتعال می باشند. پارچه برزنت ترانزیتی در رنگبندی های مختلف تولید می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود انواع برزنت های ترانزیتی را به صورت یک رو و دو رو با بهترین کیفیت جهت رفع نیاز خود تهیه و خریداری نمایید. 

جنس پارچه برزنت ترانزیتی به قدری مقاوم و مستحکم است، که از آن در شرایط سخت و بحرانی قابل استفاده می شود. همه ی پارچه های برزنتی دارای خاصیت ضد آب، ضد رطوبت و یا لایه ی پی وی سی نمی باشند. برخی از پارچه هایی که از این خاصیت ها مستثنی هستند، دارای قیمت پایین تری می باشند.  

نوع دوخت و کیفیت پارچه به ترتیب به دستگاه های موجود نساجی و استفاده از متریال موجود در تولید پارچه برزنت ترانزیتی بستگی دارد. گروه تولیدی جهان برزنت انواع پارچه های برزنت ترانزیتی را با استفاده از دستگاه های مجهز و به روزترین متریال روز دنیا تولید و روانه ی بازار می کند. پارچه برزنت ترانزیتی تولید شده با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در صنایع مختلف نظیر تولید انواع پوشاک، چادر و یا روکش های برزنتی کاربرد داشته است.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: