تولید برزنت ضخیم 
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

تولید برزنت ضخیم 

 

 

تولید برزنت ضخیم در کارخانه ی جهان برزنت با ضخامت 3 تا 6 لایه در مجموعه ی جهان برزنت با بهترین کیفیت و با استفاده از دستگاه های صنعتی یشرفته امکان پذیر می باشد.

تولیدی جهان برزنت به عنوان برترین و شناخته شده ترین مراکزی است ، که انواع پارچه های برزنتی را با بهترین کیفیت تولید و با ارزانترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه می دهند. 

برزنت ضخیم در انواع مختلف با بافت ساده ، کج راه ، مربعی و یا اریب قابل تولید می باشد. در مرحله ی ترکیب برزنت با مواد اولیه ی درجه یک ، موجب تولید پارچه با بهترین کیفیت و تراکم بافت شده است. 

این پارچه ها همانند سایر پارچه های برزنتی با استفاده از دو نوع الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی قابل تولید می باشند و نوع مواد ، نخ و یا الیاف به کار برده شده در پارچه های برزنتی سبب تعیین کیفیت و میزان مقاومت در پارچه های برزنتی می شوند.
برزنت ضخیم در مقایسه با برزنت های نازک از دوام ، کیفیت ، استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار می باشد و علت مقاومت بالا در این پارچه ها به دلیل استفاده از تعداد لایه های بیشتر در پارچه می باشند. 
گروه جهان برزنت با استفاده از دانش روز دنیا اقدام به تولید انواع برزنت های ضخیم با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و با کیفیت پرداخته است. 





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: