چادر مسافرتی ساده
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی ساده

 

چادر مسافرتی ساده اغلب برای استفاده از سفرهای خانوادگی و یا گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد. این چادرها دارای لایه های پی وی سی و پلاستیکی می باشند و به دلیل وجود لایه های پی وی سی سبب پدید آمدن خاصیت ضد آب در این نوع از چادرهای برزنتی شده است. 

چادر برزنت مسافرتی دارای انواع مختلفی می باشد. از انواع چادرهای برزنت مسافرتی تولید شده در این مجموعه می توان به چادرهای عصایی و یا چادرهای فنری اشاره کرد. این چادرها دارای وزن سبکی می باشند و به همین علت دارای نصب و یا حمل آسانی هستند. 

چادر مسافرتی یکی از وسایل ضروری در هنگام سفر، کوهنوردی، طبیعت گردی و ... می باشد. اگر برنامه ی شما به گونه ای باشد که قصد داشته باشید شب را در طبیعتی همچون کوهستان، جنگل، ساحل دریا، کنار جاده، کویر و ... بگذرانید، قطعا اهمیت همراه داشتن چادر مسافرتی را می دانید و اگر قبلا این تجربه را داشته اید، ضرورت داشتن چادر مسافرتی را بیشتر درک خواهید کرد.
بزرگترین مزیت داشتن چادر مسافرتی این است که حس امنیت و آرامش خاطر را به عنوان یک سرپناه برای شما و هم سفرانتان به همراه خواهد داشت.

مجموعه ی جهان برزنت انواع چادرهای برزنتی را در دو نوع ساده و یا عصایی و فنری با بهترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه می دهد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع چادرهای برزنت مسافرتی با شماره های جهان برزنت تماس حاصل فرمایید. 

 





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: