چادر مسافرتی برزنتی 12 نفره
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی برزنتی 12 نفره

چادر برزنت مسافرتی به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع محصولات تولید شده در مجموعه ی جهان برزنت می باشد . این چادرها با ظرفیت های 4 تا 12 نفره قابل تولید می باشند. 

چادرهای برزنتی در فصل بارندگی از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری می کنند و از کالای داخل چادر محافظت می کند. چادر مسافرتی برزنتی 12 نفره دارای وزن 8 کیلو گرم می باشد و به دلیل وزن سبک از قابلیت جا به جایی آسان برخوردار می باشد. چادرهای برزنتی مسافرتی نه تنها با ظرفیت 12 نفر، بلکه با ظرفیت های کمتر و یا بیشتر در مجموعه ی جهان برزنت تولید می شوند، که دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند.

چادر مسافرتی برزنتی از پارچه های برزنت شمعی تولید می شوند. علت استفاده از برزنت های شمعی در تولید چادرهای مسافرتی، به دلیل جنس با دوام و خاصیت انعطاف پذیری در این مدل پارچه ها می باشد. 

از انواع چادرهای برزنت مسافرتی تولید شده در کارخانه ی جهان برزنت می توان به : عصایی و فنری اشاره کرد. کارخانه ی جهان برزنت ، این چادرها را با اسکلت فایبرگلاس مستحکم و پارچه های برزنتی (پلی استر و یا شمعی) تولید می کند ، که این چادرها به دلیل کیفیت منحصر به فرد در برابر باد ، باران ، آفتاب ، اشعه ی مضر ماوراء بنفش ، خط و خش ، پوسیدگی و ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 

شما مشتریان محترم می توانید انواع چادرهای برزنت مسافرتی 12 نفره را از مجموعه ی جهان برزنت با بهترین کیفیت و قیمت تهیه و خریداری نمایید. 





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: