چادر مسافرتی فنری
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری

چادر مسافرتی فنری در فروشگاه های جهان برزنت در انواع رنگبندی ها و با بهترین کیفیت تولید می شود. این چادرها دارای انواع مختلف با بهترین کیفیت می باشد. 

چادر مسافرتی فنری با استفاده از پارچه های برزنت و یا پارچه برزنت شمعی تولید می شود. وجود این پارچه سبب ایجاد خاصیت ضد آب در چادر مسافرتی فنری شده است. 
معمولا در تولید چادر برزنت مسافرتی از دو نوع پارچه ی پلی استر و نخ پنبه مورد استفاده قرار می گیرد. درصد استفاده هر یک از این پارچه ها متفاوت می باشند. 
اکثر تولید کنندگان از پارچه های پلی استری بیشتر استفاده می کنند. چرا که وجود پارچه ی پلی استر با درصد بالاتر سبب افزایش مقاومت در چادر برزنت مسافرتی فنری می شود. 

این چادرها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. چادر برزنت مسافرتی فنری جایگزین بسیار مناسبی جهت پرداخت هزینه های هنگفت هتل و یا سوئیت ها می باشد.  
چادر مسافرتی از فنرهای خم شونده ی با کیفیت تولید می شود. این فنرها در برابر ضربه با میزان متوسط از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 

گروه تولیدی جهان برزنت ، ارائه دهنده ی یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع چادرهای برزنت مسافرتی به شما مشتریان عزیز می باشند. 

 





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: