پارچه برزنت درسنندج
نوشته شده توسط : jahanberezent

پارچه برزنت

پارچه برزنت درسنندج

پارچه برزنت در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که به بررسی آن ها می پردازیم:

  • برزنت شمعی: پلی اتیلن، پلی استر و کرباس بافت های تشکیل دهنده آن میباشند به همین علت در برابر رطوبت، آب و دمای زیاد مقاومت بالایی داشته که از آن ها برای سقف های سوله و انبار، یا محافظت در برابر نور خورشید استفاده کردو آن ها را میتوان در رنگ های مختلف سفارش داد.کاربرد برزنت شمعی شامل پارچه های برزنت بیمارستانی- روکش بار کانتینر و ترانزیت - لباس های ورزشی – پوشش محافظ ماشین- روکش کولر- چادر مسافرتی انواع کیف ها و ساک دستی و سایه بان میباشد.
  • برزنت کانتینری:این نوع پارچه همانگونه که از نامش مشخص هست برای استفاده در روکش و محافظ ترانزیت و کانتینر میباشد اما به دلیل مقاوت زیاد آن کاربرد های دیگری هم دارند مانند: روکش استخرهای روباز- مصارف بیمارستانی – برزنت کولر- محافظ ماشین سنگین و سایه بان فروشگاه ها. برزنت کانتینری به پارچه های برزنت تریلی  معروف هستند که از روکش پلاستکی و یورتان ساخته شده و در نوع های یک لایه، دولایه و سه لایه ساخته میشوندو از نوع پارچه شمعی ضخیم تر مقاوم تر میباشد.
  • برزنت نسوز: برزنت نسوز هم با توجه به نام آن قابل اشتعال نبوده و جزو مقاوم ترین نوع پارچه برزنت میباشد و تا دمای  500درجه سانتی گراد را تحمل میکند و درمحافظت درجوشکاری – قالی های ریخته گری صنایع ساختمانی – داکت کوره و دریچه و تمامی سطوح های داغ کاربرد دارد و در بازار در نوع های سیلیکونی- فویلدار- فایبرگلاس - تفلون دار و آزبست موجود میباشد.

به طور کلی برزنت انواع بسیار متنوعی دارد که مواد مختلفی را به  این پارچه ها اضافه می کنند تا قابل استفاده برای تمامی مصارف باشد. انواع پارچه ها و الیاف پلیمری و مواد صنعتی با هم ترکیب شده  تا بهترین نوع برزنت را بر اساس نیاز مشتری ارائه دهند. همچنین استفاده و مصارف مختلفی دارند که بر اساس نوع مصرفی که دارند نامشان تعیین شده می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: