قیمت پارچه برزنت نسوز
نوشته شده توسط : jahanberezent

پارچه برزنت 

قیمت پارچه برزنت نسوز

 

قیمت پارچه برزنت نسوز بر اساس اندازه و نوع پارچه متغیر می باشد. گروه تولیدی جهان برزنت ، ارائه دهنده ی انواع پارچه های برزنتی نسوز با بهترین کیفیت و عالی ترین نوع دوخت می باشد. 

قیمت این نوع از پارچه های با کیفیت در برابر کیفیت بالای آن ارزان و کاملا اقتصادی می باشند. ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت پارچه برزنت نسوز را از مجموعه ی جهان برزنت تهیه نمایید.

این مجموعه با ضمانت تمامی محصولات برزنتی نظیر پارچه برزنت نسوز را به فروش می رساند.

پارچه برزنت نسوز با ضخامت 5% ، 1 ، 1.5 ، 2 ، 3 میلی متری و عرض 100 سانتی متری در مجموعه ی جهان برزنت قابل تولید می باشد. علت جلوگیری از نفوذ حرارت و بروز آسیب به پارچه برزنت نسوز به دلیل وجود یک لایه آلمینیوم می باشد.

از خصوصیات پارچه برزنت نسوز می توان به عایق حرارتی و عایق الکتریکی اشاره کرد. در بازار پارچه برزنت نسوز را با نام پارچه برزنت فایبرگلاس فویلدار می شناسند. مقاومت پارچه برزنت نسوز در برابر حرارت بسته به نوع متفاوت می باشد.

مجموعه ی جهان برزنت انواع پارچه برزنت نسوز را با نازلترین قیمت به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت پارچه برزنت نسوز با شماره های درج شده در سایت جهان برزنت تماس حاصل فرمایید. 

 





:: برچسب‌ها: قیمت پارچه برزنت نسوز، قیمت برزنت نسوز، پارچه برزنت نسوز، برزنت نسوز، برزنت نسوز صنعتی، خرید برزنت ضد آب و نسوز، برزنت نسوز جوشکاری ، قیمت پارچه نسوز لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: