برزنت کیفی
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

برزنت کیفی

 

برزنت کیفی با استفاده از الیاف پلی استری و الیاف نخ پنبه ی طبیعی قابل تولیدی می باشد. 
این پارچه ها در برابر تغییرات آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به دلیل تولید با متریال و مواد درجه یک دارای استحکام و دوام بالایی می باشند و تا سال ها از آن می توان به عنوان کیف های زیبا و با کیفیت در صنعت مد استفاده کرد.
از رنگبندی برزنت کیفی می توان به رنگ های آبی کاربنی ، آبی سیر و یا روشن ، سبز ، یشمی ، کرم و خاکی ، قهوه ای ، سفید ، مشکی و ... اشاره کرد. 

برزنت های کیفی دارای بندهای مستحکم و مقاوم برزنتی می باشند ، که دارای قابلیت حمل کیف با هر نوع وزنی را دارند. 
این پارچه ها با ضخامت های مختلف در دو نوع نازک و ضخیم قابل تولید می باشند و از آن در تولید انواع کیف پول ، کیف های آرایشی  بهداشتی ، ساک های دستی ، چمدان ، کیف های اداری ، کیف های مردانه و یا زنانه و ... مورد استفاده قرار می گیرند. 

برزنت کیفی به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات برزنتی با کیفیت در مجموعه ی جهان برزنت به شمار می رود و گروه جهان برزنت با توجه به نیاز مشتریان خود انواع این پارچه های برزنتی با کیفیت و درجه یک را به مشتریان خود در هر ابعاد و اندازه ای به فروش می رسانند. 





:: برچسب‌ها: برزنت کیفی ، پارچه برزنت کیفی ، خرید برزنت کیفی ، قیمت برزنت کیفی ، پارچه برزنت کیفی طرح دار ، پارچه برزنتی کیفی از کجا بخرم ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: