نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

قیمت رول برزنت 

قیمت رول برزنت با توجه به نوع و جنس آن مشخص می شود. برزنت در انواع مختلف در کارخانه های تولیدی نساجی قابل تولید می باشد. قیمت هر یک از پارچه های برزنت با توجه به نوع دیگر آن متفاوت می باشند، چرا که در هنگام تولید هر یک از پارچه های برزنت از متریال مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که نام پارچه ی برزنت را می شنویم، تجسمی از پارچه های زمخت و ضخیم در ذهن ما نقش می بندد. اما به طور کلی برزنت جزء یکی از پارچه های مقاوم صنعتی در صنایع نساجی محسوب می شود، که از قابلیت های بیشماری برخوردار می باشد. 
برزنت با توجه به نوع الیاف و متریال به کار برده شده دارای تراکم بافت و جنس های متفاوتی می باشد. تار و پود پارچه های برزنتی متشکل از دو نوع الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی همراه با پارچه های پلی استر و نخ پنبه می باشند. بسیاری از افراد به دنبال تهیه ی برزنت در متراژها و رول هایی با اندازه های متفاوت هستند. گروه تولیدی جهان برزنت این امکان را برای شما مشتریان عزیز و ارجمند فراهم کرده است. کارخانه ی جهان برزنت انواع پارچه های برزنت را روز به روز با بالاترین کیفیت روانه ی بازار می کند. برزنت در انواع مختلف در تولیدی جهان برزنت به فروش می رسد، که هر یک از این پارچه ها در رول و عرض های 1 متر تا 2 متر به فروش می رسند. 

 



:: برچسب‌ها: قیمت رول برزنت، برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت 

خرید برزنت متری

خرید برزنت متری در تولیدی جهان برزنت به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد. پارچه های برزنت از جنس پلاستیک و کرباس در کارخانه ها تولید و عرضه می شوند. به علت کیفیت و نوع الیافی که در پارچه برزنت متری استفاده می شود، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه های برزنت را به صورت تک لایه و هم به صورت چند لایه با توجه به مصرفی که دارید می توانید از مجموعه ی جهان برزنت تهیه نمایید. 

در هنگام خرید پارچه برزنت اکثر افراد به جنس و کیفیت این پارچه ها توجه می کنند. برزنت در انواع مختلف اعم از: برزنت ضخیم، برزنت ضد آب و آفتاب، پارچه برزنت راه راه، برزنت کانتینری و ... در فروشگاه جهان برزنت به فروش می رسد. هر کدام از انواع پارچه های برزنت با توجه به نوع و جنس آن دارای کاربردهای متفاوت و قابلیت های مشخصی هستند. در هنگام خرید برزنت متری در ابتدا باید به ابعاد و متراژ این پارچه ها دقت نمایید. سپس با توجه به نوع نیاز خود برزنت را از مراکز تولیدی و یا فروشگاه ها خریداری نمایید. اگر قصد تهیه ی انواع برزنت متری را از مجموعه ی جهان برزنت دارید، بهتر است همین حالا این محصول برزنتی با کیفیت را از این مجموعه خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: خرید برزنت متری، ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

فروش برزنت 

گروه جهان برزنت انواع برزنت را با قابلیت های بی شمار خدمت شما مشتریان عزیز و ارجمند به فروش می رساند. امروزه فروش انواع برزنت در مراکز تولیدی به یکی از رایج ترین روش های فروش در بازار نساجی محسوب می شود. 
در حال حاضر مراکز و فروشگاه های بی شماری در حال تولید انواع پارچه های برزنتی با کیفیت های متفاوت هستند. بسیاری از مراکز تولیدی برای خرید اینترنتی آسان و راحت برای مشتریان خود انواع برزنت را نه تنها به صورت حضوری بلکه به صورت اینترنتی به فروش می رساند. 

قیمت و کیفیت برزنت یکی از عوامل تعیین کننده در خرید این مدل از پارچه ها برای افراد محسوب می شود. امروزه به دلیل گستره شدن تولید انواع برزنت، این پارچه ها از متقاضیان بی شماری برخوردار می باشند. گروه تولیدی جهان برزنت با عبور از تمام فراز و نشیب ها به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های پارچه برزنتی در سراسر کشور مطرح شده است. این مجموعه کیفیت بالا در پارچه های برزنتی تولید شده را اساس کار خود قرار داده است. به همین علت انواع برزنت را با استفاده از متریال با کیفیت تولید و روانه ی بازار می کند. 



:: برچسب‌ها: فروش برزنت، برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت خطی 

قیمت پارچه برزنت خطی در مراکز تولیدی و بازار متفاوت می باشد. قیمت این نوع از پارچه های برزنتی با توجه به ضخامت و اندازه ی آن های تعیین می گردد. 
گروه جهان برزنت انواع پارچه برزنت خطی را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند. تنها با یکبار تهیه ی پارچه برزنت خطی از تولیدی جهان برزنت به صورت دائمی مشتری ثابت مجموعه ی ما می شوید. 

پارچه برزنت خطی در تولیدی جهان برزنت در عرض های 1 متر تا 2 متر قابل تولید می باشد. به طبع هر چقدر عرض و ضخامت پارچه برزنت خطی بیشتر باشد، با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد. 
گروه جهان برزنت با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی جامعه انواع پارچه برزنت خطی را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند. 

پارچه برزنت خطی یکی از قدیمی ترین محصولات با کیفیت بالای تولید شده در تولیدی جهان برزنت می باشد. این نوع از پارچه های برزنتی با استفاده از دو نوع الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی همراه با پارچه های با کیفیت پلی استر و نخ پنبه قابل تولید می باشند. 



:: برچسب‌ها: قیمت پارچه برزنت خطی، قیمت پارچه برزنت، قیمت پارچه برزنت ارزان، قیمت پارچه برزنت راه راه، لیست قیمت برزنت، قیمت برزنت ضد آب و آفتاب، لیست قیمت برزنت ضد آب، قیمت پارچه برزنت متر ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت 

ویژگی برزنت

برزنت به عنوان یکی از مقاوم ترین، مستحکم ترین و مرغوب ترین نوع مشمع های برزنتی محسوب می شود. معمولا در تولید برزنت از مواد شمیایی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. 

وجود فرمول شمیایی در این پارچه ها موجب افزایش مقاومت پارچه در برابر باد، قطرات آب، حرارت و یا آفتاب شده است.
این پارچه ها به لحاظ کیفیتی بالا هستند، چرا که وجود مواد شیمیایی مرغوب در این پارچه ها سبب سازگاری برزنت با محیط اطراف شده است. 

برزنت در برابر عناصر خارجی و یا تهدیدات زیست محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این پارچه ها به دلیل کیفیت بالا دارای طول عمر و دوام بالایی می باشند. در گذشته برای تولید برزنت از الیاف طبیعی با پارچه های صد در صد نخ پنبه مورد استفاده قرار می گرفت. 
اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت نساجی انواع برزنت نه تنها با الیاف طبیعی بلکه با استفاده از الیاف مصنوعی و پارچه های پلی استر تولید می شود. 



:: برچسب‌ها: ویژگی برزنت، قیمت برزنت، پارچه برزنت، برزنت، انواع برزنت، برزنت چیست، خرید برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

برزنت پلاستیکی

نام دیگر برزنت کانتینری یا ترانزیتی همان برزنت پلاستیکی می باشد. در صنعت خیلی از افراد این نوع از برزنت های پلاستیکی را به عنوان براق بودن آن می شناسند. 

در برزنت های کانتینری، پلاستیکی و ترانزیتی از مواد اولیه ی ثابت استفاده می شوند.

هزینه ی برزنت معمولا با توجه به متراژ آن تعیین می شود،قاعداتا هر چه قدر متراژ برزنت های پلاستیکی بیشتر باشد، هزینه ی پرداختی آن بیشتر می شود.

برزنت های پلاستیکی هم به صورت عمده و هم به صورت تکی از مراکز تولید برزنت های پلاستیکی مثل مجموعه ی جهان برزنت تهیه نمایید.
پارچه های برزنتی ارزان را می توانید، در سایت های فروش آنلاین از مجموعه ی جهان برزنت تهیه نمایید.



:: برچسب‌ها: برزنت پلاستیکی، قیمت برزنت پلاستیکی، بهترین نوع برزنت، لیست قیمت برزنت، برزنت ضد آب و آفتاب، قیمت برزنت پلاستیکی، بست برزنت پلاستیکی، قیمت برزنت کانتینری، پارچه برزنت پشت فوم، مشخصات پارچه برزنت، پارچه برزنتی از کجا بخرم، برزنت پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

برزنت پنبه ای

برزنت پنبه ای از جنس صد در صد نخ پنبه تهیه و تولید می شوند. معمولا این مدل پارچه های برزنتی از جنس پنبه برای افردی که دارای ناراحتی های پوستی هستند و یا پوست بسیار لطیف و حساسی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.
برزنت های نخ پنبه دارای بافت های متفاوتی اعم از: بافت کج راه و ریز بافت می باشند.

برزنت های پنبه ای در اندازه، طرح و رنگ های متفاوت با توجه به سلیقه ی مشتری و مد روز دنیا تهیه و تولید می شوند. از رنگ های پارچه برزنت پنبه ای می توان، به رنگ کرمی، رنگ سفید، رنگ خاکی، رنگ صدری و رنگ سرمه ای اشاره کرد.

پارچه های برزنت معمولا در عرض های 150 سانتی متری و با متراژ 50 متر در وزن های 500 تا 750 گرم بر متر طول به صورت رولی خدمت مشتریان گرامی ارائه می گردد. 
برزنت های نخ پنبه به دو صورت ضخیم و نازک خدمت مشتریال گرامی ارائه می گردند. هر چقدر جنس پارچه های برزنتی نخ پنبه ضخیم تر باشند، دارای قیمت بالاتری می باشد.



:: برچسب‌ها: برزنت پنبه ای، برزنت پنبه ای ضخیم، پارچه برزنت سبز، برزنت ضد آب و آفتاب، پارچه برزنتی از کجا بخرم، قیمت برزنت ضخیم، چادر برزنت، متقال برزنتی، پارچه 100 درصد پنبه، برزنت پنبه ای، پارچه برزنت پنبه ای، برزنت پنبه ای ضخیم، پنبه قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

قیمت رول برزنت 

قیمت رول برزنت با توجه به نوع و جنس آن مشخص می شود. برزنت در انواع مختلف در کارخانه های تولیدی نساجی قابل تولید می باشد. 
قیمت هر یک از پارچه های برزنت با توجه به نوع دیگر آن متفاوت می باشند، چرا که در هنگام تولید هر یک از پارچه های برزنت از متریال مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. 

اگر قصد تهیه ی برزنت به صورت رولی را از مجموعه ی جهان برزنت دارید، می توانید این نوع از پارچه های با کیفیت را با قیمت ارزان و کاملا اقتصادی از تولیدی جهان برزنت خریداری نمایید. 

جهت اطلاع از قیمت برزنت درجه یک با شماره های  ۰۲۱۶۵۲۴۴۳۷۰   |    ۰۹۱۲۵۶۹۶۳۹۵  تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مجرب در این مجموعه در ساعات اداری آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند. 



:: برچسب‌ها: قیمت رول برزنت، قیمت برزنت متری، قیمت پارچه برزنت، لیست قیمت برزنت ضد آب، قیمت پارچه برزنت ارزان، قیمت برزنت کانتینری، قیمت برزنت سایبان ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

تشک بادی داخل ماشین برزنتی

این تشک با رویه ای برزنتی به صورت بادی متناسب با صندلی پشت انواع خودروهای سواری طراحی شده است. تشک بادی داخل ماشین برزنتی به گونه ای طراحی شده است که فضای خالی بین صندلی پشت را پر می کند و فضای عقب ماشین را یکسره می کند. 

 تشک بادی داخل ماشین برزنتی به صورتی طراحی شده است که قابلیت استفاده در تمام  خودرو های سواری را دارد. این تشک به راحتی در زمان کمی قابلیت پر و خالی شدن را به وسیله پمپ فندکی دو کاره پر توان دارد. نگران نباشید این پمپ به همراه تشک بادی داخل ماشین برزنتی به فروش می رسد

تشک بادی ماشین برزنتی قابلیت استفاده در  ماشین های ایرانی و خارجی را مانند پژو , پراید , سمند , اپل , بنز , تویوتا , ماتیز , جک , دوو , پرسیا , پژو آردی , پژو 206 , پژو 405 , رانا , تندر 90 , سوزوکی ویتارا , پیکاپ دو کابین , ماکسیما , مگان , هیوندای , لیفان , جک شاسی بلند و سواری , مزدا 3, جنتو , پروتون , سوناتا , آزرا , جنسیس کوپه , لندکروز , پرادو , کمری , اسپورتیج , اپتیما , سراتو , بنز , بی ام و , پانامرا , ام جی , آلفارومئو , مازاراتی , میتسوبیشی , را دارد.

تشک مخصوص بادی ماشین برزنتی ابعادی به طول 140 , عرض 99 , ارتفاع 43 سانتیمتر و تحمل وزنی معادل 150 کیلو گرم را دارد.



:: برچسب‌ها: تشک بادی داخل ماشین برزنتی،تشک بادی ماشین ال نود،تشک بادی خودرو،تشک بادی ماشین تیبا،تشک بادی ماشین ارزان،تشک بادی ماشین برزنتی،تشک برزنتی ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

 پارچه برزنت

لیست قیمت پارچه برزنت 

لیست قیمت پارچه برزنت در مراکز تولیدی مختلف بر اساس ضخامت، کیفیت و نوع آن مشخص می گردد. قیمت پارچه برزنت در مراکز تولیدی مختلف به عوامل متعددی بستگی دارد. 
بسیاری از تولید کنندگان بر اساس استدلال و استانداردهای مشخصی قیمت پارچه برزنت را مشخص می نمایند. 
به طور کلی پارچه برزنت دارای انواع مختلفی می باشد، که هر یک بر اساس نوع بافت و تراکم پارچه با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

چرا که گروه جهان برزنت حس رضایتمندی مشتریان عزیز و ارجمند خود را از محصولات تولید شده به عنوان یکی از اهداف اساسی و اصلی در این مجموعه می داند. 
جهت اطلاع از لیست قیمت های انواع پارچه های برزنت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 



:: برچسب‌ها: لیست قیمت پارچه برزنت، قیمت پارچه برزنت، مرکز فروش پارچه برزنتی، لیست قیمت پارچه برزنتی، قیمت برزنت، لیست قیمت برزنت، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 | نظرات ()