نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر کانتینری

چادر کانتینری دراصفهان

 

چادر کانتینری توسط گروه جهان برزنت با قیمت ارزانی در اصفهان فروخته می شود. این مدل از چادرهای برزنتی نیز همانند سایر چادرهای برزنتی دیگر ، دارای انواع مختلفی می باشند. 

از جمله انواع چادر برزنت کانتینری می توان به یک رو و دو رو بودن آن پرداخت. هر دو نوع ضخامت پارچه منجر به افزایش مقاومت و کیفیت در پارچه های برزنتی شده است. 

همچنین مشمع کانتینری، از انواع برزنت های با کیفیت و مرغوب و از نوین ترین و جدیدترین انواع پارچه های برزنتی، خصوصا در امور مربوط به روکش بارهای ترانزیتی می باشد. مشمع کانتینری در ایران  با نام های دیگری همچون، برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادرهای ترانزیتی، روکش کانتینر ، روکش بار مشهور است. 

چادر برزنت کانتینری توسط گروه جهان برزنت به اصفهان و سراسر کشور در مدت زمان محدود ارسال می گردد. 

از مزایای اصلی پارچه های کانتینری در اصفهان میتوان به ضدآب بودن آن ها اشاره کرد.

این ویژگی باعث میشود رطوبت و آب باران از پارچه نتواند به داخل نفوذ کند.همچنین این پارچه ها نمیسوزند و آتش نمیگیرند.به همین دلیل از آن ها به عنوان پوششهایی که خودشان خاموش میشوند استفاده می کنند.

این پارچه ها در برابر اشعه یو وی مقاوم است. برزنت کانتینری و برزنت ترانزیتی از دیگر نام هایی است که برای این پارچه استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر کانتینری

فروش چادر کانتینری

 

فروش چادر کانتینری یک رو و دو رو با ضخامت های 1 تا 6 لایه ، اندازه ی 100 تا 200 سانتی متر و رنگبندی های متنوع امکان پذیر می باشد. 

چادر کانتینری به دلیل تولید با الیاف مصنوعی و متریال ضد آب از استحکام بالایی در برابر قطرات باران برخوردار می باشد ، به همین علت این مدل از چادرهای برزنتی با فروش بالایی در مجموعه ی جهان برزنت رو به رو شده است. 

فروش چادر کانتینری در مجموعه ی جهان برزنت به صورت متری و عمده امکان پذیر می باشد. چادر برزنتی کانتینری به عنوان برترین محصول تولید شده در مجموعه ی جهان برزنت به شمار می رود، که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت تولید و روانه ی بازار می کند.

علت قیمت پایین در این مجموعه به دلیل عدم کیفیت کافی در محصول تولید شده نیست! بلکه به علت کاهش سود کاری افراد در این مجموعه می باشد. هدف گروه جهان برزنت تولید محصولات نهایی با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت می باشد. 

برای اطلاع از قیمت دقیق با واحد فروش مجموعه جهان برزنت  تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی در تهران

 

چادر مسافرتی در تهران از طرفداران بی شماری برخوردار می باشد. گروه تولیدی جهان برزنت با پشتکار فراوان اقدام به تولید انواع چادرهای برزنت مسافرتی با استفاده از الیاف ، مواد و نخ های اعلاء پرداخته است. 

چادر مسافرتی در تهران قطعاً یکی از مهم ترین ابزار برای داشتن این آمادگی است و هر چقدر هم که مطمئن باشید که به جای امنی سفر می کنید و یا هواشناسی در پیش بینی خود متبحرانه عمل کرده است، باز هم از باران های ناگهانی و رعد و برق ها در امان نخواهید بود.

گروه تولیدی جهان برزنت ، انواع چادرهای برزنت مسافرتی را در تهران و به سراسر کشور از طریق تماس غیر حضوری در مدت زمان 3 تا 10 روز کاری ارسال می کند. 

خرید چنین وسایلی مانند سرمایه گذاری برای روز های راحت تر است و اگر درست انتخاب نشوند هدر دادن سرمایه ی شما به شمار می آیند. برای خرید چادر مسافرتی در تهران با مشاورین ما در جهان برزنت تماس حاصل نمایید و بهترین چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

 

https://jahanberezent.com/fa/Default.aspx



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر مسافرتی

 

چادر مسافرتی دارای انواع مختلفی می باشد ، که گروه تولیدی جهان برزنت ، انواع چادرهای برزنت مسافرتی را با بهترین کیفیت تولید و روانه ی بازار می کند. 

گروه تولیدی جهان برزنت به عنوان برترین و بهترین ارائه دهنده ی انواع چادرهای برزنتی مسافرتی با بهترین کیفیت و نوع دوخت می باشند. این چادرها در انواع مختلف با بهترین کیفیت با استفاده از متریال درجه یک قابل تولید می باشند. 

چادر های مسافرتی ازاولین و ضروری ترین نیازهای گذراندن وقت در طبیعت هستند، زیرا هم مکانی هستند برای راحتی و استراحت و هم محافظی برای در امان ماندن از دست حشرات و حیوانات موذی می باشند.
برای خرید چادر های مسافرتی خوب باید فاکتورهای زیادی از قبیل: ظرفیت، کف چادر، نصب آسان، خدمات پس از فروش و وزن و قابلیت حمل و نقل، ظرفیت و اندازه گیری را در نظر بگیرید.

چادر مسافرتی در انواع مختلف در کارخانه ی جهان برزنت قابل تولید می باشد. از انواع چادرهای مسافرتی تولید شده در کارخانه ی جهان برزنت می توان به چادر برزنت عصایی ، چادر برزنت فنری ، چادر برزنت کودکانه ، چادر برزنت کمپینگ و ... اشاره کرد. 

جهان برزنت مرکز فروش انواع چادر مسافرتی در ایران آماده ی ارائه انواع خدمات به شما مشتریان عزیز در این زمینه می باشد. برای خرید انواع چادر مسافرتی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

https://jahanberezent.com/fa/Default.aspx



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت ترانزیتی

برزنت ترانزیتی در تهران

 

برزنت ترانزیتی توسط گروه جهان برزنت در شهر تهران به صورت عمده و متری به فروش می رسد. 

انواع پارچه برزنت ترانزیتی از نظر رنگ، ضخامت و دو رو یا یک رو بودن متفاوت هستند. بنابراین هر کدام برای کاربرد مشخصی تولید می شوند و کارایی مخصوص به خود را دارند.

این پوشش اغلب در حمل و نقل‌های جاده ای کاربرد دارد. برزنت ترانزیتی در تهران،  به گونه ای که بیشتر برای پوشش بار مواد غذایی یا سایر بارهایی که نباید با شرایط محیطی در تماس باشند، کاربرد دارد.

در واقع این پوشش همان کانتینری است که با نام های دیگر نیز مانند برزنت کامیونی نیز شناخته می شود.

شما می توانید برای خرید و تهیه ی این نوع از پارچه های برزنتی با کیفیت به صورت مستقیم از تولیدی و کارشناسان این مجموعه برزنت ترانزیتی را تهیه نمایید. مجموعه ی جهان برزنت ، واقع در شهریار تهران می باشد، که انواع پارچه های برزنت از جمله برزنت ترانزیتی را با کیفیت بالا تولید و با قیمت ارزان به فروش می رساند. 

فروش برزنت ترانزیتی در شهریار تهران با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط گروه جهان برزنت امکان پذیر می باشد. مجموعه ی جهان برزنت ، برزنت ترانزیتی را به صورت یک رو و دو رو در مجموعه ی خود به فروش می رساند. 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت ترانزیتی

فروش برزنت ترانزیتی در شهریار

 

فروش برزنت ترانزیتی در شهریار توسط گروه جهان برزنت به صورت عمده و متری امکان پذیر می باشد. گروه تولیدی جهان برزنت با رعایت حال افراد (مشتریان) انواع برزنت های ترانزیتی یک رو و دو رو را علاوه بر فروش برزنت حضوری ، به صورت غیر حضوری نیز به فروش می رساند. 

برزنت ترانزیتی به عنوان یکی از پارچه های پر طرفدار و شناخته شده در مجموعه ی جهان برزنت به شمار می رود. عموما از این پارچه ها به عنوان مشمع بار و یا مشمع کانتینری مورد استفاده قرار می گیرند.

برزنت ترانزیتی در بازار دارای اسامی مختلفی همچون : برزنت کانتینری ، پارچه کانتینری ، چادر کانتینری ، روکش بار ، چادر ترانزیتی و ... می باشد. این پارچه ها درصد احتمال آسیب به بار حمل شده توسط کامیون و یا بروز آسیب های جدی به اقلام پوشانده شده را تا حد زیادی کاهش می دهند. 

گروه تولیدی جهان برزنت ، انواع برزنت های ترانزیتی را اعم از : یک رو و دو رو با بهترین قابلیت ها به مشتریان خود ارائه می دهد. شما مشتریان عزیز می توانید انواع برزنت ترانزیتی خوب و درجه یک را از مجموعه ی جهان برزنت با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه و خریداری نمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت نخ پنبه

 

قیمت پارچه برزنت نخ پنبه به دلیل استفاده از الیاف طبیعی و نخ های اعلاء ، نسبت به برزنت های مصنوعی قیمت بالاتری دارند. گروه تولیدی جهان برزنت انواع برزنت های نخ پنبه را با قیمت عادلانه و کیفیت منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه می دهد.

پارچه برزنت نخ پنبه به صورت متقال خیلی ضخیم در تولیدی جهان برزنت به فروش می رسد. علت بالاتر بودن قیمت پارچه برزنت نخ پنبه نسبت به سایر پارچه ها به دلیل جنس این نوع از پارچه ها می باشد. 
پارچه برزنت نخ پنبه دارای جنس صد در صد نخ پنبه همراه با بافت کج راه، ریز بافت و مقاوم می باشد. 

پارچه برزنت نخ پنبه با بالاترین استاندارد و کیفیت در کارخانه ی جهان برزنت قابل تولید می باشد. این پارچه ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. 
در هنگام تهیه ی پارچه برزنت نخ پنبه حتما به گرماژ و جنس پارچه های برزنتی توجه فرمایید. این پارچه ها با استفاده از متریال مختلف قابل تولید می باشند. 
گروه جهان برزنت انواع برزنت های نخ پنبه را با استفاده از الیاف طبیعی مرغوب همراه با متریال درجه یک تولید و روانه ی بازار می کند. گروه جهان برزنت در نظر دارد، پارچه برزنت نخ پنبه ی با کیفیت را با قیمت مناسب خدمت شما مشتریان گرامی به فروش رساند. جهت اطلاع از لیست قیمت این نوع پارچه های برزنتی با کیفیت با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

خرید برزنت در کرج

 

خرید برزنت در کرج از مجموعه ی جهان برزنت به صورت مراجعه حضوری به فروشگاه های این مجموعه و یا ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد. 

گروه تولیدی جهان برنزت ارائه دهنده ی انواع پارچه های برزنتی با کیفت و درجه یک به مشتریان خود می باشد. 

این مجموعه راحتی مشتریان خود را اساس کار قرار داده است و تمامی پارچه های برزنتی را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهند. 

این پارچه ها به دلیل تولید با متریال اولیه ی درجه یک از کیفیت نهایی ویژه ای برخوردار می باشند. خرید برزنت از فروشگاه های جهان برزنت به صورت عمده و یا متری صورت می پذیرد ، که خرید برزنت متری بر حسب متراژ و یا متر مربع پارچه محاسبه می گردد. 
قیمت خرید این پارچه ها بر اساس نرخ و بازار روز محاسبه می گردند. چرا که مواد اولیه ی این پارچه ها با قیمت های متفاوتی تهیه می شوند و بسیاری از مراکز به ناچار این پارچه ها را با قیمت نهایی بالاتر ارائه می دهند. 

بهتر است برای اطلاع از لیست قیمت انواع برزنت با شماره های جهان برزنت در تماس باشید. 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

برزنت صنعتی

 

برزنت صنعتی جزء یکی از انواع پارچه های برزنتی نسوز در صنعت جوشکاری و حرارتی به شمار می رود. 
این نوع از پارچه های برزنتی در دو نوع سیم دار و بدون سیم به فروش می رسند و هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. 

از اسامی برزنت صنعتی می توان به برزنت های ضد اشتعال ، برزنت های نسوز و یا برزنت های ضد حرارتی اشاره کرد. این پارچه ها در برابر حرارت و گرما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

این پارچه ها در مجموعه ی جهان برزنت با بهترین کیفیت و نوع دوخت قابل تولید می باشند. گروه تولیدی جهان برزنت ارائه دهنده ی انواع برزنت های صنعتی با کیفیت در انداز و ضخامت های مختلف می باشد. 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

فروش متری برزنت

 

فروش متری برزنت در مجموعه ی جهان برزنت با هر ابعاد و اندازه ای که مشتری بخواهد امکان پذیر می باشد. 

گروه تولیدی جهان برزنت ارائه دهنده ی انواع برزنت متری با بهترین کیفیت و نوع دوخت می باشد. این مجموعه انواع پارچه های برزنت متری را با ارزان ترین قیمت ها به مشتریان خود به فروش می رساند. 

از انواع برزنت های متری می توان به برزنت کیفی ، برزنت نسوز ، برزنت شمعی ، برزنت جودون ، برزنت سایبان و ... اشاره کرد. پس از تولید این پارچه ها این کارخانه انواع پارچه های برزنتی خود رابه مراکز فروش جهان برزنت به صورت رول های جداگانه ارسال می کند. 
هر یک از این رول ها دارای اندازه و ضخامت های مختلفی هستند و هر کدام با توجه به نیاز مشتری به آن ها به فروش می رسند. 

اغلب از این پارچه ها در تولید انواع کیف ، ساک ، لباس ، چمدان ، رو تختی و ... استفاده می شوند و به دلیل تولید با متریال درجه یک از مقاومت ، استحکام ، کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()